GYIK

Mit tegyek, ha nem tudom, vagy nem vagyok biztos a megrendelni kívánt termék cikkszámában?

Semmi gond, ebben is segítünk!

Írj nekünk az info@norcon.hu e-mail-címre, és add meg a következő adatokat:

  • A keresett alkatrész rövid leírása (pl. mire való, hova kell)
  • A jármű teljes alvázszáma (VIN)

Ezek alapján pontosan be tudjuk azonosítani, melyik alkatrész való az autódba.


Mit tegyek, ha nem találom a keresőben a kívánt terméket cikkszám alapján?

Először is: ellenőrizd, hogy pontosan írtad-e be a cikkszámot – szóköz, kötőjel, pont vagy vessző nélkül.

Ha így sem találod a terméket, semmi gond – lehet, hogy még nem került fel a webshopba.
Adatbázisunkat folyamatosan frissítjük, de előfordulhat, hogy a keresett alkatrész még nem szerepel benne.

Írj nekünk az info@norcon.hu címre, és add meg a következő adatokat:

  • A keresett termék neve vagy cikkszáma
  • Az autód alvázszáma (VIN)
  • Hány darabot szeretnél rendelni

Segítünk gyorsan, és visszajelzünk, hogy elérhető-e a termék!


BYD alkatrészt szeretnél rendelni?

BYD alkatrészeket jelenleg egyedi e-mailes rendelés útján tudsz tőlünk kérni. 

Írj nekünk az info@norcon.hu e-mail-címre, és küldd el az alábbi adatokat:

  • A keresett termék cikkszáma
  • Az autó teljes alvázszáma (VIN)
  • A saját elérhetőséged (név, telefonszám)
  • Számlázási adatok, ha már tudod előre

Kollégáink rövid időn belül visszajeleznek a termékkel és az elérhetőséggel