Mit tegyek, ha nem tudom, vagy nem vagyok biztos a megrendelni kívánt termék cikkszámában?
Semmi gond, ebben is segítünk!
Írj nekünk az info@norcon.hu e-mail-címre, és add meg a következő adatokat:
- A keresett alkatrész rövid leírása (pl. mire való, hova kell)
- A jármű teljes alvázszáma (VIN)
Ezek alapján pontosan be tudjuk azonosítani, melyik alkatrész való az autódba.
Mit tegyek, ha nem találom a keresőben a kívánt terméket cikkszám alapján?
Először is: ellenőrizd, hogy pontosan írtad-e be a cikkszámot – szóköz, kötőjel, pont vagy vessző nélkül.
Ha így sem találod a terméket, semmi gond – lehet, hogy még nem került fel a webshopba.
Adatbázisunkat folyamatosan frissítjük, de előfordulhat, hogy a keresett alkatrész még nem szerepel benne.
Írj nekünk az info@norcon.hu címre, és add meg a következő adatokat:
- A keresett termék neve vagy cikkszáma
- Az autód alvázszáma (VIN)
- Hány darabot szeretnél rendelni
Segítünk gyorsan, és visszajelzünk, hogy elérhető-e a termék!
BYD alkatrészt szeretnél rendelni?
BYD alkatrészeket jelenleg egyedi e-mailes rendelés útján tudsz tőlünk kérni.
Írj nekünk az info@norcon.hu e-mail-címre, és küldd el az alábbi adatokat:
- A keresett termék cikkszáma
- Az autó teljes alvázszáma (VIN)
- A saját elérhetőséged (név, telefonszám)
- Számlázási adatok, ha már tudod előre
Kollégáink rövid időn belül visszajeleznek a termékkel és az elérhetőséggel